Bunlar da ilginizi çekebilir

  • Logo Akyurt Süpermarket

    online

    Akyurt da Sizin İçin 25TL ve Üzeri Alışverişlerde Geçerli

    3 gün kaldı

    Fırsatı göster

  • Logo Şehzade

    online

    Şehzade Market Dondurma Keyfi

    2 gün kaldı

    Fırsatı göster

Tiendeo bildirimleri

Tiendeo'nun özel BİM fırsatlarını ve en yeni şehriniz kataloglarını e-posta yoluyla almak sitiyorum.

kategorisinden de kataloglar almak istiyorum.

Privacy Policy

şehriniz içindeki diğer Süpermarketler mağazaları

BİM hakkında ilginizi çekebilecekler..

Ürünlerini halk ile buluştururken ucuzluğu ve kaliteyi amaç edinen BİM, haftalık olarak her cuma günü müşterilerine Bim Aktüel Ürünler adında çıkarmış olduğu konsept dışı ve içi bir takım ürünleri perakende olarak pazarlamaktadır. Bu ürünlerde yoğurtlardan elektronik aletlere kadar birçok çeşit bulunmaktadır.

Ürünlerini halk ile buluştururken ucuzluğu ve kaliteyi amaç edinen BİM, haftalık olarak her cuma günü müşterilerine Bim Aktüel Ürünler adında çıkarmış olduğu konsept dışı ve içi bir takım ürünleri perakende olarak pazarlamaktadır. Bu ürünlerde yoğurtlardan elektronik aletlere kadar birçok çeşit bulunmaktadır.

 

Bim Hakkında Genel Bilgiler ve Tarihçesi

Türkiye’nin organize perakende sektöründe pazar payı en yüksek şirket olan BİM Birleşik Mağazalar AŞ, faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlamıştır. Hard-discount modelini benimseyen bim ile çeşitli ürün yelpazesine sahip bim indirim kataloğu haftalık olarak güncellenerek müşterilerin hizmetine sunulmaktadır. Peki bu hard-discount modeli nedir?

Yüksek İndirim (Hard-Discount) Kavramı

Operasyonel maliyetleri en düşük seviyede tutarak kazanımlarını müşterilerine fiyat indirimi olarak yansıtma ilkesiyle hareket eden BİM; organizasyonel yapısı, etkin maliyet yönetimi uygulamaları ve sınırlı ürün portföyüyle yüksek indirim modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisidir. BİM, yüksek indirim anlayışını üç ana unsura dayandırmaktadır:

1.         Merkezi olmayan bir organizasyon yapısıyla bölge müdürlükleri ve mağazalar arasında dinamik bir lojistik ve bilgi ağı kurarak karar alma-uygulama süreçlerini hızlandırmak;

2.         Ürün fiyatlarını yükseltecek her türlü gereksiz harcamadan kaçınmak; 

3.         Ürün portföyünü yaklaşık 750 adetle sınırlayarak kalite standartlarının denetimini en etkin biçimde gerçekleştirmek ve ürünlerin mümkün olan en uygun fiyatla müşteriye ulaşmasını sağlamak.

BİM, sahip olduğu yüksek alım gücü sayesinde, satışını yaptığı ürünlerin büyük bölümünün Türkiye’deki en büyük alıcısıdır. Böylece tedarikçilerinin düşük maliyetle kaliteli üretim yapmalarını sağlayarak kaliteli ürünleri uygun fiyatlara tedarik edebilmektedir. BİM, ürün seçimi ve fiyatlandırma konusunda detaylı ve hassas bir çalışma yöntemi benimsemiştir. Mağazalarda tüketiciye sunulan ürünler hane halkının günlük temel ihtiyacının yüzde 80’ini karşılayacak biçimde seçilir.

Bim’in Gelişimi

BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2019 yılında da sürdürmüştür. 2019 yılında yurt içinde beş yeni bölge merkezinin yanı sıra 766 (+29 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yıllık yüzde 12 oranında büyüme kaydeden BİM, 2019 yıl sonu itibariyle Türkiye’de 7.438 (FİLE ile 7.531) mağaza sayısına ulaşmıştır. Kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin etkin maliyet yönetimi politikasıyla gelişimine devam etmektedir.

BİM, Türkiye'nin yanı sıra yurt dışında Fas ve Mısır’da da faaliyet göstermektedir. Fas'ta 2019 yılında 55 yeni mağaza açarak toplam 497 mağazaya, ikinci yurt dışı operasyonu olan Mısır’da ise 2019 yılı sonunda 320 mağazaya ulaşmıştır. 2019 yılı sonu itibariyle Türkiye’nin yanı sıra Fas ve Mısır’dakilerle birlikte toplam 8.348 mağaza bulunmaktadır.

BİM, sadece ciro büyüklüğü açısından değil, aynı zamanda 2019 yıl sonu itibariyle 3.611’i ofis, 4.837’si depo ve 43.317’si mağazalarda olmak üzere toplam 51.765 kişiye istihdam sağlayarak öne çıkmaktadır. 2018 verileriyle hazırlanan Capital500 araştırmasına göre de Türkiye’de en çok istihdam sağlayan şirket özelliğine sahiptir. 

BİM, başta müşteri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.

BİM Hediye Kartı

Bölge merkezlerimiz ve tüm mağazalarımızdan Hediye Kartınızı temin edebilirsiniz.

Hediye Kartı Kullanım Şekli

  • 100 TL limitli bakiyeli ya da yüklenebilir bakiyeli seçeneklerden oluşan BİM Hediye Kartları, tüm mağazalarımızda geçerlidir.
  • Yüklenebilir bakiyeli kartlara alt limit 100 TL üst limit 500 TL olacak şekilde istenilen miktarda yükleme yapılabilmektedir.
  • Hediye Kartları, bakiyesi bitene kadar birden fazla kullanıma açıktır.
  • Hediye Kartı bakiyesi nakde çevrilmez.

Ödeme ve Teslim Koşulları

  • Ödeme, hediye kartlarının teslimi öncesinde yapılır.
  • Hediye Kartı için yapılan ödemeler avans niteliğindedir ve alışveriş sonrasında yazar kasa fişi veya fatura ilgili müşteriye verilir.
  • BİM Hediye Kartları, sipariş ve yapılan ödeme sonrasında en geç bir hafta içinde teslim edilmektedir.
  • BİM Hediye Kartı, teslim tarihinden itibaren 1 yıl süre ile geçerlidir.

İsteğinize göre Ramazan Paketi hazırlanır.

Son olarak;

BİM Hizmet Felsefesini Özetleyen Başlıklar

BİM için müşterilerinin menfaati, kısa vadeli yüksek kârdan daha önemlidir.

BİM, en kaliteli ürünleri en uygun fiyatlarla sunar.

BİM müşterileri, memnun kalmadıkları ürünleri tartışmasız iade edebilirler.

BİM,sizin için yüksek kaliteli ürünleri özel olarak ürettirir.

BİM  müşterileri ambalaja ve markaya değil, ürünün kendisine para öderler.

BİM, ürünleri koliler içinde sunarak gereksiz maliyetten kaçınır.

BİM, müşterilerine en yakın noktalarda ve en uygun fiyatlarla mağaza kiralar.

BİM, abartılı reklamlarla ürünlerin fiyatlarını artıracak harcamalar yapmaz.

BİM mağazaları, her türlü abartılı harcamadan kaçınılarak dekore edilir.

BİM mağazalarında, hizmeti aksatmayacak yeterlilikte personel çalışır.

Uluslararası bir marka olma hedefine sahip olan Bim market, bu konuda çeşitli çalışmalar yürütmektedir. Tüm Türkiye genelinde 4649 mağazası bulunan firma, Fas'ta 116, Mısır'da 81 mağazaya sahiptir. Ürün skalasını oldukça sınırlı tutan BİM, Dost Süt gibi çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmak için çalışmalarını sürdürmektedir. 

Bim katalog ve broşürlerini Tiendeo sayfamızda bulabilir, ücretsiz üye olarak fırsat ve kampanyalardan ilk siz haberdar olabilirsiniz.

Firma, her Cuma günü Bim aktüel ürünler adı altında gıda ve elektronik aletler olmak üzere birçok ürünün perakende satışını yapmaktadır.

GSM sektöründe de yer etmeyi amaçlayan BİM, 2012 yılında BimCell operatörünü tüketicisinin hizmetine sunmuştur.

BİM, yüksek indirim sisteminin Türkiye'deki ilk temsilcisi sayılmaktadır.

BİMCell, 2012 yılı hesaplarına göre Türkiye genelinde 400.000'den fazla kullanıcıya sahiptir.