Tiendeo official website
Bültenimize kaydolun
Size sunulan BİM fırsatlarını görüntülemek üzeresiniz.

En iyi BİM tekliflerini mi arıyorsunuz?

En büyük BİM indirimlerini arıyorsanız doğru yerdesiniz. Tiendeo'da BİM tarafından sağlanan promosyonlardan haberdar olabileceğiniz tüm kataloglar vardır veya şehrinizdeki Süpermarketler kategorisindeki diğer mağazalar. BİM tarafından sağlanan yeni tekliflerden haberdar olmak için sitemize kaydolun ve en iyi tekliflerden ilk siz haberdar olun. Beklerken, Biçen Market broşürü gibi Süpermarketler kategorisindeki en yeni kataloglara göz atabilirsiniz "Özel fırsatlar" Geçerli tarihler: 3/10 ile - 18/10 tarihleri arasında geçerlidir.

Diğer Süpermarketler işletmeleri

  • Logo BİM
  • Logo Migros
  • Logo Happy Center
  • Logo A101
  • Logo Çağrı Market
  • Logo Şok Market

BİM hakkında ilginizi çekebilecekler..

Ürünlerini halk ile buluştururken ucuzluğu ve kaliteyi amaç edinen BİM, haftalık olarak her cuma günü müşterilerine Bim Aktüel Ürünler adında çıkarmış olduğu konsept dışı ve içi bir takım ürünleri perakende olarak pazarlamaktadır. Bu ürünlerde yoğurtlardan elektronik aletlere kadar birçok çeşit bulunmaktadır.

Ürünlerini halk ile buluştururken ucuzluğu ve kaliteyi amaç edinen BİM, haftalık olarak her cuma günü müşterilerine Bim Aktüel Ürünler adında çıkarmış olduğu konsept dışı ve içi bir takım ürünleri perakende olarak pazarlamaktadır. Bu ürünlerde yoğurtlardan elektronik aletlere kadar birçok çeşit bulunmaktadır.

 

Bim Hakkında Genel Bilgiler ve Tarihçesi

Türkiye’nin organize perakende sektöründe pazar payı en yüksek şirket olan BİM Birleşik Mağazalar AŞ, faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlamıştır. Hard-discount modelini benimseyen bim ile çeşitli ürün yelpazesine sahip bim indirim kataloğu haftalık olarak güncellenerek müşterilerin hizmetine sunulmaktadır. Peki bu hard-discount modeli nedir?

Yüksek İndirim (Hard-Discount) Kavramı

Operasyonel maliyetleri en düşük seviyede tutarak kazanımlarını müşterilerine fiyat indirimi olarak yansıtma ilkesiyle hareket eden BİM; organizasyonel yapısı, etkin maliyet yönetimi uygulamaları ve sınırlı ürün portföyüyle yüksek indirim modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisidir. BİM, yüksek indirim anlayışını üç ana unsura dayandırmaktadır:

1.         Merkezi olmayan bir organizasyon yapısıyla bölge müdürlükleri ve mağazalar arasında dinamik bir lojistik ve bilgi ağı kurarak karar alma-uygulama süreçlerini hızlandırmak;

2.         Ürün fiyatlarını yükseltecek her türlü gereksiz harcamadan kaçınmak; 

3.         Ürün portföyünü yaklaşık 750 adetle sınırlayarak kalite standartlarının denetimini en etkin biçimde gerçekleştirmek ve ürünlerin mümkün olan en uygun fiyatla müşteriye ulaşmasını sağlamak.

BİM, sahip olduğu yüksek alım gücü sayesinde, satışını yaptığı ürünlerin büyük bölümünün Türkiye’deki en büyük alıcısıdır. Böylece tedarikçilerinin düşük maliyetle kaliteli üretim yapmalarını sağlayarak kaliteli ürünleri uygun fiyatlara tedarik edebilmektedir. BİM, ürün seçimi ve fiyatlandırma konusunda detaylı ve hassas bir çalışma yöntemi benimsemiştir. Mağazalarda tüketiciye sunulan ürünler hane halkının günlük temel ihtiyacının yüzde 80’ini karşılayacak biçimde seçilir.

 

Bim’in Gelişimi

BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2019 yılında da sürdürmüştür. 2019 yılında yurt içinde beş yeni bölge merkezinin yanı sıra 766 (+29 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yıllık yüzde 12 oranında büyüme kaydeden BİM, 2019 yıl sonu itibariyle Türkiye’de 7.438 (FİLE ile 7.531) mağaza sayısına ulaşmıştır. Kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin etkin maliyet yönetimi politikasıyla gelişimine devam etmektedir.

BİM, sadece ciro büyüklüğü açısından değil, aynı zamanda 2019 yıl sonu itibariyle 3.611’i ofis, 4.837’si depo ve 43.317’si mağazalarda olmak üzere toplam 51.765 kişiye istihdam sağlayarak öne çıkmaktadır. 2018 verileriyle hazırlanan Capital500 araştırmasına göre de Türkiye’de en çok istihdam sağlayan şirket özelliğine sahiptir. 

BİM, başta müşteri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.

 

Bim’deki Fırsatlar

Bim katalog ve broşürlerini Tiendeo sayfamızda bulabilir, ücretsiz üye olarak fırsat ve kampanyalardan ilk siz haberdar olabilirsiniz.

Firma, her Cuma günü Bim aktüel ürünler adı altında gıda ve elektronik aletler olmak üzere birçok ürünün perakende satışını yapmaktadır.

 

Uluslararası bir marka olma hedefine sahip olan Bim market, bu konuda çeşitli çalışmalar yürütmektedir. Tüm Türkiye genelinde 4649 mağazası bulunan firma, Fas'ta 116, Mısır'da 81 mağazaya sahiptir. Ürün skalasını oldukça sınırlı tutan BİM, Dost Süt gibi çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmak için çalışmalarını sürdürmektedir. 

Bim katalog ve broşürlerini Tiendeo sayfamızda bulabilir, ücretsiz üye olarak fırsat ve kampanyalardan ilk siz haberdar olabilirsiniz.

Firma, her Cuma günü Bim aktüel ürünler adı altında gıda ve elektronik aletler olmak üzere birçok ürünün perakende satışını yapmaktadır.

GSM sektöründe de yer etmeyi amaçlayan BİM, 2012 yılında BimCell operatörünü tüketicisinin hizmetine sunmuştur.

BİM, yüksek indirim sisteminin Türkiye'deki ilk temsilcisi sayılmaktadır.

BİMCell, 2012 yılı hesaplarına göre Türkiye genelinde 400.000'den fazla kullanıcıya sahiptir.